Επικοινωνία
  • "ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΜΑΣ" ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

    thpicv.php?image=/uplds/1227_FOTO22.jpg

  • 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2015 - ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ-ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ-ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ-ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ

    thpicv.php?image=/uplds/1226_FOTO4.jpg

  • ΔΕΝ ΠΑΖΑΡΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ - ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ

    thpicv.php?image=/uplds/1225_FOTO3.jpg

  • ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ - Η ΖΩΗ - Ο ΑΓΩΝΑΣ- Η ΝΙΚΗ

    thpicv.php?image=/uplds/1224_FOTO2.jpg

  • 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2015 ΟΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    thpicv.php?image=/uplds/1223_FOTO1.jpg

  • ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΙΣ 14 ΑΠΡΙΛΗ 1942

    thpicv.php?image=/uplds/912_FOTOCC.JPG

  • ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ

    thpicv.php?image=/uplds/911_FOTOAA.JPG

  • ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ..

    thpicv.php?image=/uplds/910_77.jpg

  • ..ΟΤΑΝ ΣΦΙΓΓΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...

    thpicv.php?image=/uplds/909_fotod.JPG

  • ...ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΗ....

    thpicv.php?image=/uplds/907_fotoa.JPG

  • 14 ΑΠΡΙΛΗ 1942 ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΤΤ....ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑ ΤΟ ΜΠΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ

    thpicv.php?image=/uplds/906_10.apergia14april.jpg

  • ...ΘΑ ΤΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΙΝΟΥΝ..ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΤΤ 14 ΑΠΡΙΛΗ 1942

    thpicv.php?image=/uplds/905_11.apergia14april.jpg

  • 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2013 - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    thpicv.php?image=/uplds/751_1aa1.jpg

  • ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.

    thpicv.php?image=/uplds/630_fotoapergia10.jpg

  • ΟΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 20ης ΦΛΕΒΑΡΗ 2013

    thpicv.php?image=/uplds/627_fotoapergia8.jpg

  • ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ - ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

    thpicv.php?image=/uplds/625_fotoapergia5.jpg

  • ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

    thpicv.php?image=/uplds/624_fotoapergia4.jpg

  • ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ.......

    thpicv.php?image=/uplds/546_foto1.JPG

  • Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

    thpicv.php?image=/uplds/544_foto11.jpg

  • ΟΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΤΗΣ 26ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012

    thpicv.php?image=/uplds/495_Apergiaaa.jpg

  • ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ 8ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

    thpicv.php?image=/uplds/413_fotoG.jpg

  • Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    thpicv.php?image=/uplds/414_fotoA.jpg

  • ΔΕΘ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2011-ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

    thpicv.php?image=/uplds/175_foto1a.jpg

  • Η ΠΟΣΤ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    thpicv.php?image=/uplds/162_Clip_2.jpg

  • 9 ΙΟΥΝΗ 2011 - ΗΜΕΡΑ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΥΣ

    thpicv.php?image=/uplds/99_FOTOE.jpg

  • ΠΑΝΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ 9 ΙΟΥΝΗ

    thpicv.php?image=/uplds/98_fotoA.jpg

  • ΑΠΕΡΓΙΑ 11/05 ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

    thpicv.php?image=/uplds/67_postnet_1.jpg

  • ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ Σ.Σ.Ε ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ

    thpicv.php?image=/uplds/42_pp1.jpg


ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΓΓΡΑΦΑ
ΝΕΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ-ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ
 
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ-ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
 
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ-ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
 
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
E.Ο.Π.Υ.Υ
ΑΠΕΡΓΙΕΣ-ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ-ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Δ.Σ. ΚΑΙ Ε.Ε.
ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ
ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ
33o ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ










ΜΟΙΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΤΑ


 Συναδέλφισες και Συνάδελφοι

 Αναμέναμε ότι μετά τις ολοκληρωμένες αντιδράσεις και παρεμβάσεις του συνδικάτου μας προς τη Διοίκηση (επιστολές, ανακοινώσεις, δελτία τύπου, εξώδικα, παρουσία στο Διοικητικό Συμβούλιο των ΕΛ-ΤΑ), με τις οποίες ενημερώσαμε πλήρως για τις θέσεις και τις προτάσεις των εργαζομένων με ότι έχει να κάνει με τα ΕΛ-ΤΑ, θα είχαν αντιληφθεί το μέγεθος των προβλημάτων και της ευθύνης που απορρέει από τη θέση τους.

 Δυστυχώς όμως τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο.

Κάθε διαβεβαίωση που επισήμως λάβαμε μέχρι τώρα για τήρηση των κανόνων και συνεννόηση και συνεργασία προς όφελος της Επιχείρησης έμεινε γράμμα κενό, αφού την επόμενη στιγμή συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
Το έλλειμμα αξιοπιστίας που εξαρχής είχαμε επισημάνει, αντί να καλύπτεται, διευρύνεται καθημερινά.

 Παραβλέποντας το γεγονός ότι η Διοίκηση δείχνει ιδιαίτερο και μονόπλευρο ενδιαφέρον και μέριμνα για τη «διαχείριση» του προσωπικού, με τρόπο που προσβάλλει τη νοημοσύνη μας και βλάπτει την οικονομική θέση της Επιχείρησης και το θεσμικό της πλαίσιο, θα περιοριστούμε στα φλέγοντα ζητήματα που απειλούν την υπόσταση των ΕΛ-ΤΑ.

 Τα ΕΛ-ΤΑ έχουν πλέον ενταχθεί απευθείας στο νέο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων με απρόβλεπτες εξελίξεις για όλα όσα έχουν ήδη δρομολογηθεί για την ανάπτυξη τους.

Αυτό το νέο τοπίο προφανώς ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος δεν  το έχει ακόμα αντιληφθεί γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα απασχολείτο με τα επείγοντα και σημαντικά ζητήματα της Επιχείρησης όπως η ενσωμάτωση των Ταχυμεταφορών, το δίκτυο, η είσοδος στην αγορά ενέργειας, τα logistics, η συνεργασία με τους Κινέζους, το εμπορικό δέμα,  τα χρηματοοικονομικά και η συνεργασία με τη EUROBANK.

 Δεν αντιλαμβάνεται επίσης ότι απαιτείται σοβαρότητα και λογική και ότι είναι επιτακτική όσο ποτέ η ανάγκη ενός ολοκληρωμένου επιχειρησιακού σχεδιασμού και η άμεση και επιτυχημένη υλοποίηση του.

Αναρωτιόμαστε εύλογα:

Δεν τον ενδιαφέρουν αυτά ή έχει άλλες προτεραιότητες;;;

Από τα πεπραγμένα του μέχρι στιγμής μπορεί εύκολα ο καθένας να καταλήξει στο δεύτερο.

 Πως αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς το επικίνδυνο και ύποπτο κλείσιμο των Ταχυδρομικών Καταστημάτων τα απογεύματα και τα Σάββατα, που έρχεται όχι μόνο σε πλήρη αντίθεση με τον Στρατηγικό Σχεδιασμό της Επιχείρησης, αλλά και προσφέρει συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό και στερεί σημαντικά έσοδα και ρευστότητα από τα ΕΛ-ΤΑ;
Με ποια λογική κλείνει το απόγευμα η Ρόδος, η Κέρκυρα, μεγάλα καταστήματα στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις και κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς;
Με πιο κριτήριο κλείνει το Ταχυδρομείο δίπλα στο Μουσείο της Ακρόπολης;

Με πιο κριτήριο κλείνει το κατάστημα στην οδό Μητροπόλεως που όχι μόνο εξυπηρετεί εμπορικούς πελάτες αλλά και γειτνιάζει με κατάστημα της ACS;
Με πιο σχεδιασμό κλείνει το Κεντρικό Κατάστημα στα Χανιά και τρεις μέρες μετά, Κυριακή μεσάνυχτα, δίνει εντολή να ξανανοίξει;

Τι μεσολάβησε και επανακαθόρισε τη σκέψη του;


Σε ποιον αφήνεται η εξυπηρέτηση των εκατομμυρίων τουριστών που αναμένονται το επόμενο διάστημα;
Που στηρίζεται η απόφαση να αποσυρθεί ο ΕΛ-ΤΑ από την αγορά τα απογεύματα τη στιγμή που είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η διευρυμένη λειτουργία των καταστημάτων έχει αυξήσει πάνω από 20% τον τζίρο τους ενώ το 35% των πελατών εξυπηρετείται πέραν της πρωινής λειτουργίας;
Δε βλέπει ότι τη στιγμή που τα ΕΛ-ΤΑ περιορίζουν την παρουσία τους στην αγορά και μειώνουν τις θέσεις εργασίας ο ανταγωνισμός εξαπλώνεται τόσο γεωγραφικά όσο και σε ωράριο εξυπηρέτησης;

Γιατί επιδιώκει να μας οδηγήσει στο περιθώριο;

Ποιους ευνοούν τέτοιες αποφάσεις;

Τους εργαζόμενους, τις επιχειρήσεις, τους πολίτες ή κάποιους άλλους;

 Πως αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς την τραγική διαχείριση του Προσωπικού, που από τη μια, με τραγικές καθυστερήσεις και παλινωδίες, έχει οδηγήσει μεσούσης της τουριστικής περιόδου στον ακρωτηριασμό του νησιωτικού δικτύου με τεράστιες συνέπειες για τα έσοδα μας και για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των τουριστών, και από την άλλη γίνεται αποκλειστικά με τρόπο που θυμίζει πολύ σκοτεινές και άσχημες περιόδους προκαλώντας αίσθημα αγανάκτησης στο σύνολο των εργαζομένων;

 Είναι μια σειρά αποφάσεων και πρακτικών οι οποίες έχουν λάβει χώρα μέσα σε σύντομο χρονικά διάστημα και προστίθενται σε άλλα γεγονότα που μόνο τυχαία και μεμονωμένα περιστατικά δε μπορεί να θεωρηθούν.

 Όπως το ότι αμέσως μετά την τοποθέτηση της νέας Διοίκησης στα ΕΛ-ΤΑ κινήθηκε από την ΕΥΔΑΠ η διαδικασία κατακύρωσης του διαγωνισμού και υπογραφής σύμβασης για τη διανομή των λογαριασμών της, ύψους πολλών εκατομμυρίων, σε ανταγωνιστική εταιρεία παρά το ότι στο διαγωνισμό που είχε προηγηθεί η προσφορά εκ μέρους μας ήταν κατά 2 εκατομμύρια Ευρώ χαμηλότερη του ανταγωνισμού.

Από την πλευρά της Διοίκησης δεν υπήρξε καμία αντίδραση, παρά μόνο η άμεση και αποτελεσματική αντίδραση των εργαζομένων και του Συνδικάτου επέφερε τουλάχιστον την τρίμηνη αναστολή της απόφασης «σκάνδαλο».

Ζητούμε οπωσδήποτε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού αφού κανείς δε νομιμοποιείται να τον κατακυρώσει μετά από τρία χρόνια παρασκηνιακών διαδικασιών.

  Όπως το ότι ως θεατής παρακολούθησε την απευθείας ανάθεση για ενάμιση χρόνο, στην ίδια ιδιωτική εταιρεία, της υπηρεσίας διανομής των διαβατηρίων, σύμβασης επίσης αρκετών εκατομμυρίων.
Απόφαση που στέρησε όχι μόνο από τα ΕΛ-ΤΑ το δικαίωμα να καταθέσουν πρόταση αλλά και από το Δημόσιο να αναζητήσει καλύτερη προσφορά.

 Δύο σοβαρές αρνητικές εξελίξεις που δεν προκάλεσαν την παραμικρή αντίδραση από τους υπευθύνους!
 Και στις δύο περιπτώσεις η Διοίκηση «περί άλλων ετύρβαζε» και ο Διευθύνων Σύμβουλος με τα χέρια κατεβασμένα, επικαλούμενος νομικίστικα επιχειρήματα, «παρέδωσε» το έργο στον ανταγωνισμό και αρνείται τις ευθύνες του κατηγορώντας άλλους για αυτά.

Σκοπίμως ή λόγω ανικανότητας μικρή έχει σημασία.

 Καλούμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τη Διοίκηση στο σύνολο της να περιφρουρήσουν τα συμφέροντα της Επιχείρησης και των πολιτών.
Αυτός ο ρόλος τους έχει ανατεθεί από την Πολιτεία και όχι η ανάπτυξη και εξυπηρέτηση μικροπελατειακών σχέσεων.

 Αρχίζουμε και αναρωτιόμαστε εντόνως λοιπόν αν ο στόχος τους είναι να λύσουν τα προβλήματα της Επιχείρησης ή μέσα από μεθοδεύσεις να εντείνουν την κρίση, να διογκώσουν τα ελλείμματα, να εξαναγκάσουν σε μείωση αποδοχών και να προετοιμάσουν την εκχώρηση, την παράδοση και  το χάρισμα τελικά του έργου και του δικτύου στα κερδοσκοπικά συμφέροντα.

 Γιατί αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, τότε, όσοι χρόνια τώρα επεδίωκαν να αρπάξουν και να λεηλατήσουν τα ΕΛ-ΤΑ φαίνεται ότι βρήκαν τον κατάλληλο άνθρωπο και την ευνοϊκή συγκυρία για να υλοποιήσουν τους σχεδιασμούς τους και να «φάνε» τα φιλέτα του Ταχυδρομείου.
Δηλαδή το δίκτυο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων και σημαντικών τουριστικών προορισμών που θα τους παραχωρηθεί προκειμένου να κερδοσκοπούν σε βάρος της Εταιρείας, των εργαζομένων, των επιχειρήσεων και των Ελλήνων πολιτών.

 

ΕΩΣ ΕΔΩ!

 

        Συναδέλφισες και Συνάδελφοι

 Έχουμε καθήκον να εμποδίσουμε τη Διοίκηση να καταστρέψει τα ΕΛ-ΤΑ και την      θέτουμε προ των ευθυνών της, διοικητικών, αστικών  και ποινικών.

 Το υπογραμμίζουμε αυτό γιατί μέχρι στιγμής καταφέραμε με σκληρή προσπάθεια να μην έχει η Επιχείρηση ελλειμματικές χρήσεις, γεγονός που εάν συνέβαινε θα είχαμε ολέθριες συνέπειες:

§  Θα επιδεινωνόταν η σχέση των ΕΛ-ΤΑ με το τραπεζικό σύστημα σε ότι έχει να κάνει με δάνεια, εγγυήσεις, προεξοφλήσεις κλπ

§  Θα αποκλειόταν ουσιαστικά από κάθε διαγωνισμό αφού δε θα μπορούσε να αντικρούσει τις καταγγελίες των ανταγωνιστών

§  Θα υπονομευόταν οι διεθνείς σχέσεις και συνεργασίες και η θέση στην παγκόσμια αγορά

§  Θα προέκυπτε εντέλει αδυναμία εισόδου στην αγορά ενέργειας με ότι αυτό συνεπάγεται για τα έσοδα της εταιρείας και την αποτελεσματική εκπλήρωση της υποχρέωσης της χώρας για τη σταδιακή απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς

§  Θα προκαλούνταν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργίας της με ανυπολόγιστες συνέπειες στην εξυπηρέτηση των πολιτών και στις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων.

 

Συναδέλφισες και Συνάδελφοι

 Απαιτούμε από την πρώτη στιγμή από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να μας ξεκαθαρίσει ποιο είναι το σχέδιο του για τα ΕΛ-ΤΑ και δεν το κάνει.

Το ζητάμε και τώρα επιτακτικά!
Εμείς έχουμε καταθέσει επισήμως και παρουσιάσει αναλυτικά το σύνολο των θέσεων και των προτάσεων μας και θα ξανακάνουμε άλλη μια φορά μήπως και την ύστατη στιγμή καταλάβει το μέγεθος της εγκληματικής αδιαφορίας του.

Θέσεις και προτάσεις για μια ολοκληρωμένη στρατηγική που βασίζεται σε έξι άξονες:

 

ΑΞΟΝΑΣ 1ος:
       Θέματα άμεσης στρατηγικής προτεραιότητας

1. Ενσωμάτωση των Ταχυμεταφορών ΕΛ-ΤΑ στη μητρική εταιρεία για την εξάλειψη του εσωτερικού ανταγωνισμού και τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους. Ταυτόχρονα,  θα ενταχθεί στην υπηρεσία  των πολιτών και των επιχειρήσεων για την εξυπηρέτηση της ραγδαίως αναδυόμενης αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου το μεγαλύτερο δίκτυο της χώρας με ότι αυτό σημαίνει τόσο για την ανάπτυξη του Οργανισμού όσο και για την οικονομική, ποιοτική και καθολική εξυπηρέτηση όλων των Ελλήνων πολιτών, όπου και αν αυτοί να κατοικούν.

2. Καταβολή όλων των οφειλών του Δημοσίου και του κόστους της Καθολικής Υπηρεσίας και αποκατάσταση της ρευστότητας. Εγγραφή του συνολικού κόστους της Καθολικής Υπηρεσίας στους ισολογισμούς των ΕΛ-ΤΑ και άμεσα καταβολή του.

3. Άμεση λύση στο πρόβλημα ρευστότητας της Επιχείρησης έστω και με  προσωρινή διευκόλυνση μέσω Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων

4. Άμεση νομοθετική ρύθμιση προκειμένου τα ΕΛ-ΤΑ, ως Φορέας Καθολικής Υπηρεσίας, να μη χρειάζονται να συμμετέχουν στις διαγωνιστικές διαδικασίες για την αλληλογραφία του Δημοσίου, αλλά να τους γίνεται απευθείας ανάθεση του έργου με πολυετείς συμβάσεις.

                            
       ΑΞΟΝΑΣ 2ος:
       Στρατηγικές συμμαχίες – Τραπεζικά προϊόντα

Αναζήτηση στρατηγικής συμμαχίας με τραπεζικό εταίρο, ώστε ναδημιουργηθεί η        λαϊκή τράπεζα του μικροκαταθέτη, του χωριού και της γειτονιάς.

       Εδώ να σημειωθεί  ότι στο 75% των Ταχυδρομείων της Ευρώπης υπάρχει      στρατηγικός τραπεζικός εταίρος, ενώ στο υπόλοιπο 25% των Ευρωπαϊκών  Ταχυδρομείων έχει δοθεί αυτοτελής τραπεζική άδεια.
Τα ΕΛ-ΤΑ έχουν μεγάλη τεχνογνωσία σε τραπεζικές εργασίες και σε Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ), αφού για 100 και πλέον χρόνια εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο όλες τις χρηματοοικονομικές ανάγκες των Ελλήνων πολιτών μέσω των εμπορικών συμφωνιών, πρώτα με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (το οποίο ουσιαστικά ίδρυσε και ανέπτυξε) και τελευταία με την Eurobank, η οποία και κατέχει το 10% του μετοχικού κεφαλαίου της Επιχείρησης.

 

 ΑΞΟΝΑΣ 3ος:
        Πολιτική προσωπικού

Λόγω της πολύχρονης απαγόρευσης προσλήψεων (τελευταίες προσλήψεις το 2004) δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα στην εταιρεία εξαιτίας του μικρού αριθμού προσωπικού και του μεγάλου μέσου όρου ηλικίας. Δύο άμεσες και εφικτές παρεμβάσεις μπορούν να λύσουν το πρόβλημα:

§  Να δοθεί η αρμοδιότητα των προσλήψεων έκτακτου προσωπικού στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, φυσικά με διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π., σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες και στα πλαίσια του εγκεκριμένου προϋπολογισμού του. Ρύθμιση που προϋπήρχε του 2010 και λανθασμένα καταργήθηκε εν μέσω της μνημονιακής λαίλαπας.
Με αυτήν τη ρύθμιση δίνεται η δυνατότητα σε μια επιχείρηση έντασης εργασίας, όπως είναι ο ΕΛ-ΤΑ, χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, αφού καλύπτει με δικές του δαπάνες τις προσλήψεις αυτές, να ρυθμίσει τις ανάγκες του σε προσωπικό όπου και όταν χρειάζεται.

§  Να εγκριθούν άμεσα στοχευμένες προσλήψεις μόνιμου προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του δικτύου που εξυπηρετεί την Καθολική Υπηρεσία.

 

ΑΞΟΝΑΣ 4ος:
      Νομοθετικές παρεμβάσεις

1.  Τα ΕΛ-ΤΑ σύμφωνα με τον ν. 4053/2012 αποτελούν τον πάροχο Καθολικής Υπηρεσίας έως και το 2028. Απαιτείται η άμεση και πλήρης κάλυψη των υποχρεώσεων του Κράτους όπως περιγράφονται στο νόμο και η υπογραφή σύμβασης μεταξύ Υπουργείου και ΕΛ-ΤΑ για τον ακριβή καθορισμό των όρων παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας.

2.   Άμεση ρύθμιση και έλεγχος της Ταχυδρομικής Αγοράς για να εκλείψει ο αθέμιτος ανταγωνισμός μέσω της παραβίασης εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων και η ΕΕΤΤ να σταματήσει την πρακτική που είχε μέχρι σήμερα να είναι εχθρική απέναντι στο δημόσιο Ταχυδρομείο.

3.   Άμεση έκδοση Κ.Υ.Α. σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών σχετικά με τις διαδικασίες εκτελωνισμού δεμάτων προκειμένου να επιτραπεί στα ΕΛ-ΤΑ να λειτουργούν ταχύτατα και αποτελεσματικά, ισότιμα με τις ανταγωνιστικές εταιρείες.

4.    Αποκατάσταση της ζημιάς που υπέστησαν τα ΕΛ-ΤΑ:
§ 
από την απόφαση της προηγούμενης Κυβέρνησης να τα απεντάξει από το Ε.Σ.Π.Α. με συνέπεια να χαθούν εγκεκριμένες επιχορηγήσεις ύψους 52εκ.€ για έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου και υποδομών για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

§ 
από την απώλεια του 10% των μετοχών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου (δηλαδή 216 εκατ. ευρώ απομείωση του μετοχικού κεφαλαίου των ΕΛ-ΤΑ).

5.    Ενιαία Κλαδική Σύμβαση σε όλο τον Ταχυδρομικό Κλάδο.
 

ΑΞΟΝΑΣ 5ος:
       Στρατηγικός Σχεδιασμός Ελληνικών Ταχυδρομείων

1. Επανεξέταση και επικαιροποίηση του Επιχειρησιακού Στρατηγικού Σχεδίου των ΕΛ-ΤΑ με παρεμβάσεις στα δίκτυα:

§
Επανασχεδιασμός του δικτύου των καταστημάτων και του ωραρίου λειτουργίας  τους με επέκταση όπου χρειάζεται του διευρυμένου ωραρίου
.

§
Επανεξέταση της σκοπιμότητας και της αξιοποίησης των Ταχυδρομικών   Πρακτορείων (θεσμικό πλαίσιο, αύξηση σημείων εξυπηρέτησης πελατών)

§ 
Αναδιοργάνωση του δικτύου διανομής

§ 
Αναδιοργάνωση κέντρων διαλογής

§ 
Αναδιοργάνωση διαβιβάσεων

2. Επανένταξη του Ταχυδρομικού και Φιλοτελικού Μουσείου στα ΕΛΤΑ και αξιοποίηση του.

3. Συνεχής επιμόρφωση του προσωπικού μέσω του ΚΕΚ ΕΛ-ΤΑ με εξασφάλιση όλων των απαραίτητων κονδυλίων για την εκπλήρωση του σκοπού του.

 

ΑΞΟΝΑΣ 6ος:
       Χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών - συνεργασίες

1.  Προϊόντα και Υπηρεσίες
§  Επανασχεδιασμός του συστήματος πωλήσεων και αξιοποίηση όλων των σύγχρονων μεθόδων
§  Βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών
§  Αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρουν το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα δέματα και άμεση σύνδεσή τους με το έργο και την εταιρική ταυτότητα των ΕΛΤΑ
§  Ανάπτυξη υποδομών και διαδικασιών για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Logistics
§  Διεύρυνση της συνεργασίας με το Κράτος για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών καθώς και έργου Κ.Ε.Π.

2.  Συνέχιση και ανάπτυξη των υφισταμένων συνεργασιών στους τομείς:
§  Τραπεζικών και ασφαλιστικών προϊόντων
§ 
Τηλεπικοινωνιών

§ 
Μεταφορών και Logistics (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνεργασίες με Κίνα,
   διαμετακομιστικό    κέντρο Θριάσιου Πεδίου κλπ)

§ 
Super Markets 

§ 
Διανομή φαρμάκων.

3. Άμεση αξιοποίηση στο μέγιστο δυνατό της άδειας για την είσοδο στην αγορά ενέργειας

 Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι το Συνδικάτο μας δε θα επιτρέψει τη σκόπιμη υπονόμευση της Επιχείρησης που προκαλεί διαφυγή εσόδων, απειλεί τη βιωσιμότητα της, απειλεί τις θέσεις εργασίας και πλήττει την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Θα υπάρξουν νομικές συνέπειες και ήδη έχουμε καταφύγει στους νομικούς μας σύμβουλους προκειμένου να αναζητηθούν και να καταλογιστούν όλες οι ευθύνες, ατομικές και συλλογικές.

 Εμείς από την πλευρά μας, ως κίνημα και ως εργαζόμενοι, οφείλουμε να έχουμε πλήρη συνείδηση της κατάστασης και του διακυβεύματος που δεν είναι άλλο από την ίδια τη δουλειά μας,  την ίδια μας τη ζωή.

 Η μόνη μας επιλογή είναι να στηρίξουμε εμείς πρώτοι από όλους την Επιχείρηση μέσα από το καθημερινό έργο μας και ταυτόχρονα να ανταπεξέλθουμε επιτυχώς στη δύσκολη συγκυρία που αντιμετωπίζουμε έχοντας μια Διοίκηση κατώτερη των περιστάσεων εν μέσω της συνεχιζόμενης και πολυεπίπεδης κρίσης.

 

 

Είναι μονόδρομος το να πάρουμε τις τύχες μας και τα ΕΛ-ΤΑ στα χέρια μας!

 

Τα ΕΛ-ΤΑ και οι εργαζόμενοι ΔΕΝ θα γίνουν θύματα κανενός!

 

Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους.

 

 

 

 

 

 

             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

       ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ                     ΗΛΙΑΣ ΜΠΑΚΕΛΛΑΣ



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ Π.Ο.Σ.Τ.

Αριστοτέλους 11-15
Αθήνα, 104 32

E-Mail: post@postnet.gr
Τηλέφωνο: 210 5200301

Κατασκευή & Φιλοξενία: komvos.gr